Το ηλεκτρονικό σχολείο μας παρέχει δωρεάν εκπαίδευση σε όσους ετοιμάζονται ή ετοιμάζουν άτομα για τις εξετάσεις στις ξένες γλώσσες του ΚΠΓ. Παρέχει επίσης δωρεάν ενημέρωση και επιμόρφωση. Έχει 4 «τάξεις» και στην κάθε τάξη προσφέρει διαφορετικές υπηρεσίες …
Κάντε κλικ εδώ
Monday, June 24, 2013
Saturday, June 15, 2013
Πανελλαδικές 2013 – Ειδικά Μαθήματα – Θέματα και λύσεις Αγγλικών 15/6/2013.
Πανελλαδικές 2013 – Ειδικά Μαθήματα – Θέματα και λύσεις Αγγλικών 15/6/2013.
Mπορείτε να δείτε τα θέματα που στον παρακάτω σύνδεσμο
Mπορείτε να δείτε τα θέματα εδώ
Thursday, June 13, 2013
Τεστ αξιολόγησης για την κατάταξη μαθητών ξένων γλωσσών σε επίπεδα γλωσσομάθειας
Προκειμένου να διευκολυνθούν οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί στα πιλοτικά σχολεία στην κατάταξη μαθητών ανά επίπεδο γλωσσομάθειας του Πανεπιστήμιο Αθήνας προτείνει τα παρακάτω ΤΕΣΤ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ (ηλεκτρονικά και εκτυπώσιμα) για την κάθε γλώσσα:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Online:
http://www.englishjet.com/english_courses_files/tests.htm
Σε αυτόν τον ιστότοπο θα βρείτε ηλεκτρονικά τεστ για κάθε επίπεδο γλωσσομάθειας σύμφωνα με την 6βαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης. Το τεστ κάθε επιπέδου αποτελείται από 68 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σύντομων απαντήσεων. Αφού ο μαθητής απαντήσει στις ερωτήσεις, αυτόματα ο υπολογιστής δίνει τον αριθμό των σωστών απαντήσεων και επιβεβαιώνει το επίπεδο του.
http://english.ua/eng/placement-test/
Πρόκειται για ένα τεστ κατάταξης που περιέχει 52 ερωτήματα πολλαπλής επιλογής. Ο μαθητής απαντάει τα ερωτήματα μέχρι εκεί που μπορεί. Ο υπολογιστής βγάζει αυτόματα τον αριθμό των σωστών απαντήσεων και τον κατατάσσει σε επίπεδο (σύμφωνα με την βρετανική κλίμακα και την 6βαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης)
Pdf:
http://www.cambridge.org/gb/elt/catalogue/subject/project/custom/
item6039738/English-Unlimited-Placement-test/
?site_locale=en_GB¤tSubjectID=382378
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε τεστ κατάταξης που μπορείτε να κατεβάσετε και να το φωτοτυπήσετε. Το τεστ κατάξης αποτελείται από δύο τεστ: ένα γραπτό τεστ και ένα προφορικό. Το γραπτό τεστ αποτελείται από 120 ερωτήματα πολλαπλής επιλογής και δίνεται πρώτα. Οι μαθητές απαντούν όσα ερωτήματα μπορούν και υπολογίζεται ο αριθμός των σωστών απαντήσεων και το επίπεδο τους σύμφωνα με την 6βαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης. Εφόσον υπολογιστεί το επίπεδο βάσει του γραπτού τεστ., ο εκπαιδευτικός κάνει και προφορική εξέταση στο επίπεδο που καθόρισε το γραπτό τεστ. Το προφορικό τεστ αποτελείται από 5 ερωτήσεις. Ανάλογα με την απόδοση των μαθητών στο προφορικό τεστ επιβεβαιώνεται το επίπεδο του. Στον ιστότοπο υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τον εκπαιδευτικό σχετικά με την οργάνωση και «λογική» του τεστ καθώς και με τον υπολογισμό της βαθμολογίας και τον καθορισμό επιπέδου.
http://www.ncca.ie/en/Curriculum_and_Assessment/Inclusion/
English_as_an_Additional_Language/IILT_Materials/Primary
Κατάλληλο για την Α/βαθμια είναι το Primary School Assessment Kit ένα test με 4 skills (writing, listening, reading, speaking) του National Council for Curriculum and Assessment από την Ιρλανδία. Είναι διαθέσιμο σε pdf μορφή έτσι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να το κατεβάσουν να το εκτυπώσουν και να το δώσουν στους μαθητές. Είναι βασισμένο στο Common European Framework και είναι για επίπεδα Α1,Α2,Β1. Επίσης έχει 3 sets of tests ένα για placement, ένα για progress και ένα για final evaluation. Ανάλογα με το σκορ οι μαθητές του κάθε επιπέδου μπορούν να χωριστούν σε Α1.1, Α1.2, Α1.3 κτλ. Τέλος, παρέχονται αναλυτικές οδηγίες για τη διόρθωση και το σκορ.
Online:
http://www.englishjet.com/english_courses_files/tests.htm
Σε αυτόν τον ιστότοπο θα βρείτε ηλεκτρονικά τεστ για κάθε επίπεδο γλωσσομάθειας σύμφωνα με την 6βαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης. Το τεστ κάθε επιπέδου αποτελείται από 68 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σύντομων απαντήσεων. Αφού ο μαθητής απαντήσει στις ερωτήσεις, αυτόματα ο υπολογιστής δίνει τον αριθμό των σωστών απαντήσεων και επιβεβαιώνει το επίπεδο του.
http://english.ua/eng/placement-test/
Πρόκειται για ένα τεστ κατάταξης που περιέχει 52 ερωτήματα πολλαπλής επιλογής. Ο μαθητής απαντάει τα ερωτήματα μέχρι εκεί που μπορεί. Ο υπολογιστής βγάζει αυτόματα τον αριθμό των σωστών απαντήσεων και τον κατατάσσει σε επίπεδο (σύμφωνα με την βρετανική κλίμακα και την 6βαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης)
Pdf:
http://www.cambridge.org/gb/elt/catalogue/subject/project/custom/
item6039738/English-Unlimited-Placement-test/
?site_locale=en_GB¤tSubjectID=382378
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε τεστ κατάταξης που μπορείτε να κατεβάσετε και να το φωτοτυπήσετε. Το τεστ κατάξης αποτελείται από δύο τεστ: ένα γραπτό τεστ και ένα προφορικό. Το γραπτό τεστ αποτελείται από 120 ερωτήματα πολλαπλής επιλογής και δίνεται πρώτα. Οι μαθητές απαντούν όσα ερωτήματα μπορούν και υπολογίζεται ο αριθμός των σωστών απαντήσεων και το επίπεδο τους σύμφωνα με την 6βαθμη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης. Εφόσον υπολογιστεί το επίπεδο βάσει του γραπτού τεστ., ο εκπαιδευτικός κάνει και προφορική εξέταση στο επίπεδο που καθόρισε το γραπτό τεστ. Το προφορικό τεστ αποτελείται από 5 ερωτήσεις. Ανάλογα με την απόδοση των μαθητών στο προφορικό τεστ επιβεβαιώνεται το επίπεδο του. Στον ιστότοπο υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τον εκπαιδευτικό σχετικά με την οργάνωση και «λογική» του τεστ καθώς και με τον υπολογισμό της βαθμολογίας και τον καθορισμό επιπέδου.
http://www.ncca.ie/en/Curriculum_and_Assessment/Inclusion/
English_as_an_Additional_Language/IILT_Materials/Primary
Κατάλληλο για την Α/βαθμια είναι το Primary School Assessment Kit ένα test με 4 skills (writing, listening, reading, speaking) του National Council for Curriculum and Assessment από την Ιρλανδία. Είναι διαθέσιμο σε pdf μορφή έτσι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να το κατεβάσουν να το εκτυπώσουν και να το δώσουν στους μαθητές. Είναι βασισμένο στο Common European Framework και είναι για επίπεδα Α1,Α2,Β1. Επίσης έχει 3 sets of tests ένα για placement, ένα για progress και ένα για final evaluation. Ανάλογα με το σκορ οι μαθητές του κάθε επιπέδου μπορούν να χωριστούν σε Α1.1, Α1.2, Α1.3 κτλ. Τέλος, παρέχονται αναλυτικές οδηγίες για τη διόρθωση και το σκορ.
Link : http://xenesglosses.eu/2012/09/test-axiologisis-gia-tin-katataxi-math/#ixzz2W51iR4we
Θερινα μαθήματα-Υπέρ και κατά
ο αν ένα παιδί χρειάζεται θερινά μαθήματα ή όχι είναι μια συζήτηση η οποία πιστεύω ότι είναι τόσο παλιά όσο και η μάθηση η ίδια. Οι απόψεις διίστανται και οι υποστηρικτές της κάθε πλευράς είναι τόσοι πολλοί και τόσο ένθερμοι όσοι ακριβώς και οι αντίπαλοί τους. Τελικά ποιός μπορεί να μας πει τι ισχύει; Ας προσπαθήσουμε να αναλύσουμε και τις δύο πλευρές.
Summertime and the living is easy - ή αλλιώς το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά.
Είτε μας αρέσει, είτε όχι όλοι (κι όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι, ανεξαιρέτως) έχουμε συνδυάσει το καλοκαίρι με την ξεκούραση. Πολλοί γονείς πρεσβεύουν ότι δε θα πρέπει να επιβαρύνουμε το ήδη φορτωμένο χειμερινό πρόγραμμα των παιδιών. Καλοκαίρι σημαίνει ξεκούραση, παιχνίδια, ξεγνοιασιά. Ποιός μπορεί να το αμφισβητήσει; Άλλωστε οι μαθητές (ειδικότερα των μεγαλύτερων τάξεων) δουλεύουν ατελείωτες ώρες κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Σχολείο, φροντιστήριο, μία ή και δύο ξένες γλώσσες σε συνδυασμό με εξωσχολικές δραστηριότητες κάνουν τον ελεύθερο χρόνο να φαντάζει όνειρο μακρινό κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Να μην εκμεταλλευτούμε τουλάχιστον το καλοκαίρι;
Επιπλέον δεν υπάρχει ούτε ένας που να μην αναγνωρίζει τη σημασία του παιχνιδιού και της ξεκούρασης. Το παιδί μέσα από το παιχνίδι κοινωνικοποιείται, μαθαίνει να αλληλεπιδρά, γνωρίζει τον κόσμο. Προσοχή. Μέσα από τον κόσμο του πραγματικού παιχνιδιού και οχι του παιχνιδιού στον υπολογιστή. Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα που θα την αναλύσουμε σε άλλο άρθρο μας.
Αν καθίσουμε να σκεφτούμε άλλα πλεονεκτήματα δύσκολα θα βρούμε άλλα. Δε πρεσβεύω ότι το παιχνίδι και η ξεκούραση είναι μικρό πράγμα. Το αντίθετο. Οι ημέρες που ακόμη και τώρα αναπολώ είναι αυτές που σα παιδί έζησα κάποια καλοκαίρια στον ορεινό όγκο της Πίνδου, παρέα με φίλους καλούς. Αλλά ας δούμε και την άλλη πλευρά.
Θερινά μαθήματα
Πολλοί γονείς αναρωτιούνται αν τα παιδιά κερδίζουν πραγματικά από τα θερινά μαθήματα. Θα μπορούσα με μια και μόνη λέξη να απαντήσω αβίαστα ΝΑΙ. Τα σχολεία κλείνουν πάντοτε περίπου στις 15 Ιουνίου και αρχίζουν κοντά στις 15 Αυγούστου. Δηλαδή τα παιδιά (δημοτικού και γυμνασίου) έχουν 3 ολόκληρους μήνες ξεκούρασης, χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς. Στα δικά μου μάτια φαντάζει πολύ. Δε ξέρω στα δικά σας, αλλά πείτε μου πόσους ανθρώπους ξέρετε που έχουν το προνόμιο να κάθονται όλο σχεδόν το καλοκαίρι;
Εξάλλου ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα θερινών μαθημάτων δε στερεί από το παιδί ολόκληρο το καλοκαίρι. Το κάθε κέντρο ξένων γλωσσών ακολουθεί ένα δικό του πρόγραμμα, που ο κάθε διευθυντής σπουδών θεωρεί ότι λειτουργεί καλύτερα για το σχολείο του και τους μαθητές του. Όλοι όμως φροντίζουμε έτσι ώστε ο μαθητής / μαθήτρια να έχει όσο το δυνατό περισσότερο χρόνο για ξεκούραση και παιχνίδι. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις ημέρες χωρίς μάθημα. Αναφέρομαι και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Μπορεί τα θερινά να είναι εντατικά μαθήματα (και δε διαφωνεί κανένας) αλλά ο καθηγητής από την πλευρά του κινούμενος με αυτό ως γνώμονα διευθετεί την ύλη του με τέτοιο τρόπο ώστε οι μαθητές / μαθήτριες του να έχουν την, κατά το δυνατό, μικρότερη επιβάρυνση στο σπίτι.
Εξάλλου ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα θερινών μαθημάτων δε στερεί από το παιδί ολόκληρο το καλοκαίρι. Το κάθε κέντρο ξένων γλωσσών ακολουθεί ένα δικό του πρόγραμμα, που ο κάθε διευθυντής σπουδών θεωρεί ότι λειτουργεί καλύτερα για το σχολείο του και τους μαθητές του. Όλοι όμως φροντίζουμε έτσι ώστε ο μαθητής / μαθήτρια να έχει όσο το δυνατό περισσότερο χρόνο για ξεκούραση και παιχνίδι. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις ημέρες χωρίς μάθημα. Αναφέρομαι και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Μπορεί τα θερινά να είναι εντατικά μαθήματα (και δε διαφωνεί κανένας) αλλά ο καθηγητής από την πλευρά του κινούμενος με αυτό ως γνώμονα διευθετεί την ύλη του με τέτοιο τρόπο ώστε οι μαθητές / μαθήτριες του να έχουν την, κατά το δυνατό, μικρότερη επιβάρυνση στο σπίτι.
Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι το θερινό μάθημα είναι από τη φύση του πιο χαλαρό - σε τάξεις με ακόμη μικρότερο αριθμό ατόμων - είναι το ιδανικό μαθησιακό περιβάλλον από το οποίο όλοι οι μαθητές / μαθήτριες μπορούν να ωφεληθούν. Δεν είναι σπάνιο να δείτε μαθητές / μαθήτριες να έχουν μια πιο θετική ματιά για κάποιο μάθημα μετά από μια σειρά θερινών μαθημάτων.
Το κέρδος της μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς είναι ασύλληπτο. Ο μαθητής / Η μαθήτρια έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να εστιάσει μόνο σ' αυτό το μάθημα χωρίς να τον απασχολούν τα μαθήματα του σχολείου και έτσι να αποδώσει καλύτερα. Άμεσο αποτέλεσμα της υψηλότερης απόδοσης είναι η αύξηση της αυτοπεποίθησης και συνεπώς η δημιουργία ενός θετικού κλίματος απέναντι στη μάθηση.
πηγή : www.genius.edu.gr/
Tuesday, June 4, 2013
Monday, June 3, 2013
Τίτλοι Γλωσσομάθειας και τρόπος απόδειξης γλωσσομάθειας – ΑΣΕΠ
Τίτλοι Γλωσσομάθειας και τρόπος απόδειξης γλωσσομάθειας – ΑΣΕΠ
ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ (Α2)
ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
Α) ΑΓΓΛΙΚΑ
Η γνώση της αγγλικής γλώσσας (άριστη Γ2/C2, πολύ καλή Γ1/C1, καλή Β2 και μέτρια Β1) αποδεικνύεται με βάση το άρθρο 1 Π.Δ.146/2007 «Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ.50/2001 Καθορισμός προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα όπως αυτό ισχύει» (ΦΕΚ 185/3.8.2007/τ.Α’), σε συνδυασμό με το τελευταίο εδάφιο της παρ.1 του άρθρου 1 Π.Δ.116/2006 «Τροποποίηση του άρθρου 28 του Π.Δ.50/2001…….» (ΦΕΚ 115/9.6.2006/τ.Α΄), ως εξής:
α) με Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας αντίστοιχου επιπέδου του ν.2740/1999, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.19 του άρθρου 13 του ν.3149/2003,
ή
β) με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου των πανεπιστημίων CAMBRIDGE ή MICHIGAN,
ή
γ) με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου άλλων φορέων (πανεπιστημίων ή μη) ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, εφόσον είναι πιστοποιημένοι ή αναγνωρισμένοι από την αρμόδια αρχή της οικείας χώρας για να διενεργούν εξετάσεις και να χορηγούν πιστοποιητικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας στο αντίστοιχο επίπεδο. Εάν δεν υπάρχει φορέας πιστοποίησης ή αναγνώρισης στην οικεία χώρα, απαιτείται βεβαίωση του αρμόδιου Υπουργείου ή της Πρεσβείας της χώρας στην Ελλάδα ότι τα πιστοποιητικά που χορηγούνται από τους παραπάνω φορείς σε τρίτους, οι οποίοι δεν έχουν ως μητρική γλώσσα την Αγγλική, είναι αποδεκτά σε δημόσιες υπηρεσίες της αυτής χώρας ως έγκυρα αποδεικτικά γνώσης της Αγγλικής γλώσσας στο αντίστοιχο επίπεδο. Ως οικεία χώρα νοείται η χώρα στην οποία η μητρική ή επίσημη γλώσσα είναι η Αγγλική.
Βάσει των ανωτέρω καθώς και των μέχρι σήμερα προσκομισθέντων στο ΑΣΕΠ, από τους οικείους φορείς, βεβαιωτικών εγγράφων γίνονται δεκτά, πέραν του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, τα εξής πιστοποιητικά:
(α) Άριστη γνώση (Γ2/C2):
- CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH (CPE) του ΠανεπιστημίουCAMBRIDGE.
- BULATS English Language Test, βαθμολογία 90-100, του Πανεπιστημίου τουCAMBRIDGE.
- International English Language Testing System (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) – The British Council – IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 7,5 και άνω.
- CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH του ΠανεπιστημίουMICHIGAN.
- LONDONTESTS OF ENGLISH LEVEL 5 – PROFICIENT COMMUNICATION του EDEXCEL.
- ISE IV Integrated Skills in English Level 3 Certificate in ESOL International του TRINITY COLLEGE LONDON.
- CITY & GUILDS LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening) -MASTERY- και CITY & GUILDS LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) -MASTERY- (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της άριστης γνώσης) ή CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL-MASTERY- και CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL -MASTERY- (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της άριστης γνώσης).
- EDI Level 3 Certificate in ESOL International JETSET Level 7 (CEF C2).
- OCNW Certificate in ESOL International at Level 3 (Common European Framework equivalent level C2).
- ESB Level 3 Certificate in ESOL International All Modes (Council ofEuropeLevel C2).
- MichiganStateUniversity– Certificate of English Language Proficiency (MSU – CELP): CEF C2.
- Test of Interactive English, C2 Level.
(β) Πολύ καλή γνώση (Γ1/C1):
- CERTIFICATE IN ADVANCED ENGLISH (CAE) του Πανεπιστημίου τουCAMBRIDGE.
- BULATS English Language Test, βαθμολογία 75-89, του Πανεπιστημίου τουCAMBRIDGE.
- International English Language Testing System (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) – The British Council – IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 6 έως 7.
- Business English Certificate – Higher (BEC Higher) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES).
- LONDONTESTS OF ENGLISH LEVEL 4 -ADVANCED COMMUNICATION- του EDEXCEL.
- CERTIFICATE IN Integrated Skills in English ISE III του TRINITY COLLEGE LONDON.
- CITY & GUILDS LEVEL 2 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening) – EXPERT- και CITY & GUILDS LEVEL 2 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) – EXPERT- (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της πολύ καλής γνώσης) ή CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL -EXPERT- καιCITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL – EXPERT – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της πολύ καλής γνώσης).
- ADVANCED LEVEL CERTIFICATE IN ENGLISH (ALCE) τουHELLENICAMERICANUNIVERSITY(Manchester, ΝΗ-USA) και της ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ.
- ΤΕST OF ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION (TOEIC), βαθμολογία από 785 έως 900 του EDUCATIONAL TESTING SERVICE/CHAUNCEY, USA.
- EDI Level 2 Certificate in ESOL International JETSET Level 6 (CEF C1).
- OCNW Certificate in ESOL International at Level 2 (Common European Framework equivalent level C1).
- ESB Level 2 Certificate in ESOL International All Modes (Council ofEuropeLevel C1).
- Test of Interactive English, C1 + Level.
- Test of Interactive English, C1 Level.
(γ) Καλήγνώση (Β2):
- FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH (FCE) του ΠανεπιστημίουCAMBRIDGE.
- BULATS English Language Test, βαθμολογία 60-74, του ΠανεπιστημίουCAMBRIDGE.
- International English Language Testing System (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) – The British Council – IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 4,5 έως 5,5.
- Business English Certificate – Vantage (BEC Vantage) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES).
- (MCCE) MICHIGAN CERTIFICATE OF COMPETENCY IN ENGLISH του ΠανεπιστημίουMICHIGAN.
- LONDONTESTS OF ENGLISH LEVEL 3 – UPPER INTERMEDIATE COMMUNICATION – του EDEXCEL.
- CERTIFICATE IN Integrated Skills in English ISE II του TRINITY COLLEGE LONDON.
- CITY & GUILDS LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening) -COMMUNICATOR- και CITY & GUILDS LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) – COMMUNICATOR – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης) ή CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL – COMMUNICATOR – και CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL – COMMUNICATOR – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης).
- TEST OF ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION (TOEIC) βαθμολογία από 505 έως 780 του EDUCATIONAL TESTING SERVICE/CHAUNCEY,USA.
- EDI Level 1 Certificate in ESOL International JETSET Level 5 (CEF B2).
- OCNW Certificate in ESOL International at Level 1 (Common European Framework equivalent level B2).
- ESB Level 1 Certificate in ESOL International All Modes (Council ofEuropeLevel B2).
- MichiganStateUniversity– Certificate of English Language Competency (MSU – CELC): CEF B2.
- Test of Interactive English, B2 + Level.
- Test of Interactive English, B2 Level.
(δ) Μέτρια γνώση (Β1):
- PRELIMINARY ENGLISH TEST (PET) του ΠανεπιστημίουCAMBRIDGE.
- BULATS English Language Test, βαθμολογία 40-59, του Πανεπιστημίου τουCAMBRIDGE.
- International English Language Testing System (IELTS) – Βαθμολογία από 3 έως 4.
- Business English Certificate – Preliminary (BEC Preliminary)UNIVERSITYOFCAMBRIDGE LOCAL EXAMINATIONS SYNDICATE (UCLES).
- LONDONTESTS OF ENGLISH LEVEL 2 –INTERMEDIATE COMMUNICATION- του EDEXCEL.
- CERTIFICATE IN Integrated Skills in English ISE I του TRINITY COLLEGE LONDON.
- CITY & GUILDS ENTRY LEVEL CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening) (ENTRY 3) – ACHIEVER- και CITY & GUILDS ENTRY LEVEL CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) (ENTRY 3) – ACHIEVER – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της μέτριας γνώσης) ήCITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL – ACHIEVER – και CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL -ACHIEVER- (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της μέτριας γνώσης).
- BASIC COMMUNICATION CERTIFICATE IN ENGLISH.
- TEST OF ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION (TOEIC) βαθμολογία από 405 έως 500 του EDUCATIONAL TESTING SERVICE/CHAUNCEY,USA.
- EDI Entry Level Certificate in ESOL International (Entry Level 3) JETSET Level 4 (CEF B1).
- OCNW Certificate in ESOL International at Entry Level 3 (Common European Framework equivalent level B1).
- ESB Entry Level Certificate in ESOL International All Modes (entry 3) (Council of Europe Level B1).
- Test of Interactive English, B1 + Level.
- Test of Interactive English, B1 Level.
Θερινά μαθήματα στο My English School
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Το πρόγραμμα των Εντατικών Θερινών Μαθημάτων για τις τάξεις έχει ως εξής:
1. Junior A και B από 10 Ιουνίου έως 12 Ιουλίου
2. Seniors &Exams[ B, C, Β1(D+E), Β2/Lower, Γ1/Advanced και Γ2/Proficiency]
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ από 17 Ιουνίου έως 19 Ιουλίου
*μεσολαβούν 6 εβδομάδες διακοπών και στη συνέχεια
Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ από 2 ως 13 Σεπτεμβρίου.
1. Junior A και B από 10 Ιουνίου έως 12 Ιουλίου
2. Seniors &Exams[ B, C, Β1(D+E), Β2/Lower, Γ1/Advanced και Γ2/Proficiency]
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ από 17 Ιουνίου έως 19 Ιουλίου
*μεσολαβούν 6 εβδομάδες διακοπών και στη συνέχεια
Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ από 2 ως 13 Σεπτεμβρίου.
Thursday, May 30, 2013
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ TΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Στέφανος
Κουμαρόπουλος
Δρ. Παν. Αθηνών
Υπεύθυνος Συμβουλευτικού
Σταθμού Νέων Δ΄ Αθήνας
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό.
Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ
καλά και να είναι σε εγρήγορση.
·
Μια καλή
αρχή είναι λίγο καιρό πριν τις εξετάσεις να οργανώσεις το γραφείο και το
χώρο της μελέτης. Πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να βοηθάει στη
συγκέντρωση και στη μελέτη.
Φτιάξε ένα Πρόγραμμα μελέτης.
·
Είναι σημαντικό να διαβάζεις με
προγραμματισμό και οργάνωση, ώστε να έχεις τον απαραίτητο χρόνο.
·
Όσο περισσότερες λεπτομέρειες
περιέχει η ύλη, τόσο πιο πολλές επαναλήψεις είναι απαραίτητες.
·
Να κάνεις μια κατανομή εργασίας
δηλαδή να χωρίσεις την ύλη σε μικρότερες ενότητες ώστε να μπορείς να τη
χειριστείς καλλίτερα.
·
Να προετοιμάζεσαι για τις εξετάσεις
πολύ πριν με ένα μακροπρόθεσμο πλάνο και να μη στριμώχνεσαι στο τέλος.
·
Να σημειώνεις με μολύβι ή μαρκαδόρο
υπογραμμίσεως τα πιο σημαντικά ή τα πιο δύσκολα στην απομνημόνευση
κομμάτια.
·
Κατά τη διάρκεια των εξετάσεων δε
μπορείς να μάθεις καινούρια πράγματα αλλά απλώς να κάνεις μια σύντομη
ανασκόπηση των βασικών σημείων.
Λίγο πριν τις εξετάσεις
· Να δώσεις βαρύτητα στα σημεία των μαθημάτων που
έχεις αδυναμίες. Ένα λάθος που συχνά κάνουν οι μαθητές, είναι να
ξαναδιαβάζουν αυτά που ήδη γνωρίζουν επειδή τους προσφέρουν επιβεβαίωση
και ασφάλεια.
· Το να ανταλλάσσεις πληροφορίες με τους φίλους
σου σε βοηθάει να εντοπίσεις τις ελλείψεις και τις αδυναμίες σου.
· Είναι φυσικό κάποιες μέρες να μην έχεις όρεξη να
διαβάσεις. Ακόμα και τότε είναι καλό να ξεκινήσεις να διαβάζεις και η
όρεξη θα έλθει κατά τη διάρκεια της μελέτης.
· Αν οι σκέψεις σου τρέχουν κάπου αλλού, δεν
μπορείς να συγκεντρωθείς δεν πρέπει να αφεθείς. Με λίγη προσπάθεια
μπορείς να τα καταφέρεις.
Στον προγραμματισμό πρέπει να προβλέπονται διαλείμματα.
· Τα διαλείμματα καλά είναι να είναι απαλλαγμένα
από τη διασκέδαση που προσφέρουν η τηλεόραση, ο υπολογιστής, το
ηλεκτρονικό παιγνίδι (μακριά από οθόνες).
· Επικοινώνησε στα διαλείμματα με τους φίλους σου.
Μέτρο στο τηλέφωνο και στα κινητά. Ενημέρωσε τους φίλους σου για τις
ώρες που θα επικοινωνείτε.
· Ξόδευε λίγο χρόνο για γυμναστική (καθημερινά).
· Φρόντισε να διατρέφεσαι σωστά, να ξεκουράζεσαι
και να κοιμάσαι καλά.
Σκέψου θετικά για τις εξετάσεις
|
Μην
το σκέφτεσαι
|
Έχω
προσωπικούς στόχους και θέλω να τους πετύχω. Γι’ αυτό θέλω να
διαβάσω.
|
Βαριέμαι
να διαβάσω, το κάνω γιατί με πιέζουν οι άλλοι.
|
Τα
εμπόδια και οι δυσκολίες των εξετάσεων είναι για μένα προκλήσεις για
να τις ξεπερνώ.
|
Είναι
πολύ δύσκολα θα τα παρατήσω.
|
Για τα
λάθη μου αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν.. Χωρίς να
απελπίζομαι οργανώνω καλύτερα τη μελέτη μου.
|
Πρέπει
να είμαι τέλειος, γιατί αλλιώς αλλοίμονό μου.
|
Θα κάνω
ό,τι καλύτερο μπορώ και όλα θα πάνε καλά, θα πετύχω…
|
Να δεις
που δεν θα γράψω τίποτα και δεν θα πετύχω στις εξετάσεις.
|
Θα κάνω
πολλές επαναλήψεις για να εμπεδώσω την ύλη.
|
Δεν
προχωράω με το διάβασμα, έχω μείνει πολύ πίσω.
|
Οι
συμμαθητές μου αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
|
Μόνο σε
μένα συμβαίνουν αυτά.
|
Εάν
αποτύχω, οι άλλοι θα μου συμπαρασταθούν.
|
Εάν
αποτύχω, τότε έχω αποτύχει και στα μάτια των άλλων.
|
Θα
βρεθούν άλλες ευκαιρίες για να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου.
|
Είναι η
τελευταία μου ευκαιρία, αν αποτύχω τελείωσαν όλα.
|
Σκέψου ακόμη:
·
Πολλές φορές, όταν υπολογίσεις τους
βαθμούς του και τις επιδόσεις σου όλη τη σχολική χρονιά στα διάφορα τεστ,
συνειδητοποιείς ότι δεν τα πάς και τόσο άσχημα όσο νόμιζες.
·
Οι εξετάσεις μπορεί να είναι
καθοριστικές για την εισαγωγή σου στο Πανεπιστήμιο, αλλά δεν αποτελούν
απαραίτητη προϋπόθεση για μια ευτυχισμένη και δημιουργική ζωή.
·
Όσο πιο συχνά φαντάζεσαι τις
εξετάσεις τόσο πιο πολύ εξοικειώνεσαι μαζί τους. Αυτό που μπορείς να
αντιμετωπίσεις στη φαντασία σου, μπορείς να το κάνεις και στην
πραγματικότητα.
·
Για να πετύχεις τους στόχους σου (να
πετύχεις στις εξετάσεις) θα θυσιάσεις λίγο την καλοπέρασή σου.
Πρακτικοί τρόποι αντιμετώπισης του έντονου φόβου
τη στιγμή της εξέτασης:
τη στιγμή της εξέτασης:
·
«Εάν αρχίσω να τρέμω, να ιδρώνουν τα χέρια
μου, να χτυπάει η καρδιά μου δυνατά... θα πάρω βαθιές ανάσες και δεν θα
χάσω την ψυχραιμία μου».
- «Εάν δεν μπορέσω να απαντήσω σε μία ερώτηση, θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ περισσότερο στην επόμενη χωρίς να σκέφτομαι την αποτυχία».
- «Θα ξεκινήσω με ό,τι γνωρίζω καλά.. Ακούω καλά τις οδηγίες και δεν βιάζομαι να παραδώσω το γραπτό μου».
·
«Θα μείνω ως το τέλος της γραπτής εξέτασης
συγκεντρωμένος και δεν θα τα εγκαταλείψω, θα παλέψω μέχρι το τέλος».
ΚΑΛΗ
ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Sunday, May 19, 2013
«Μεταδοτικές» οι καλές επιδόσεις στο σχολείο
«Δείξε μου τους φίλους σου…»
Oι μαθητές που κάνουν παρέα με φίλους, οι οποίοι έχουν καλύτερους βαθμούς από τους ίδιους, βλέπουν και τους δικούς τους βαθμούς να ανεβαίνουν την επόμενη σχολική χρονιά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Χιρόκο Σαγιάμα του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLoS ONE, αναφέρουν ότι οι σχολικές επιδόσεις των μαθητών μπορούν να επηρεαστούν από τις επιδόσεις των συμμαθητών, που είναι φίλοι τους. «Όσο πιο έξυπνοι είναι οι φίλοι σου σήμερα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να γίνεις και συ πιο έξυπνος αύριο» δήλωσε ο Σαγιάμα.
Η μελέτη ασχολήθηκε με τους μαθητές ενός γυμνασίου και τους κατέταξε ανάλογα με τη βαθμολογία τους, ενώ, παράλληλα, έκανε τον συσχετισμό με τον μέσο όρο της βαθμολογίας, που είχαν οι φίλοι καθενός μαθητή. Όπως έδειξε η στατιστική ανάλυση, οι μαθητές, που είχαν φίλους με υψηλότερη μέση βαθμολογία, έτειναν οι ίδιοι να παίρνουν υψηλότερους βαθμούς την επόμενη χρονιά. Αν, για παράδειγμα, ένας μαθητής ήταν Νο 100 στην κατάταξη των βαθμών του σχολείου του και ο μέσος όρος των βαθμών των φίλων του αντιστοιχούσε στη θέση Νο 50, τότε την επόμενη χρονιά ο μαθητής ανέβαινε στην κατάταξη κατά 10 έως 15 θέσεις (Νο 85 έως 90).
Σύμφωνα με τους ερευνητές, για το φαινόμενο αυτό παίζει ρόλο η
υποσυνείδητη επιθυμία των μαθητών να μην χάσουν επαφή με τους φίλους
τους. «Αν οι φίλοι σου αριστεύσουν στο διαγώνισμα, μπορεί να σκεφτείς
ότι πρέπει και συ να διαβάσεις περισσότερο την επόμενη φορά για να μην
μείνεις πίσω από την υπόλοιπη παρέα» δήλωσε ο Σαγιάμα.
Από την άλλη, όσοι μαθητές ελπίζουν να τα πάνε καλύτερα στην τάξη, τείνουν να επιλέγουν καλύτερους μαθητές ως φίλους, επειδή τους θαυμάζουν. Τέλος, οι λίγοι μαθητές, που βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, συνήθως δε βλέπουν τους βαθμούς τους να χειροτερεύουν, παρόλο που εκ των πραγμάτων κάνουν παρέα με φίλους, οι οποίοι έχουν χειρότερους βαθμούς.
ΠΗΓΗ: ert.gr
Oι μαθητές που κάνουν παρέα με φίλους, οι οποίοι έχουν καλύτερους βαθμούς από τους ίδιους, βλέπουν και τους δικούς τους βαθμούς να ανεβαίνουν την επόμενη σχολική χρονιά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Χιρόκο Σαγιάμα του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PLoS ONE, αναφέρουν ότι οι σχολικές επιδόσεις των μαθητών μπορούν να επηρεαστούν από τις επιδόσεις των συμμαθητών, που είναι φίλοι τους. «Όσο πιο έξυπνοι είναι οι φίλοι σου σήμερα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να γίνεις και συ πιο έξυπνος αύριο» δήλωσε ο Σαγιάμα.
Η μελέτη ασχολήθηκε με τους μαθητές ενός γυμνασίου και τους κατέταξε ανάλογα με τη βαθμολογία τους, ενώ, παράλληλα, έκανε τον συσχετισμό με τον μέσο όρο της βαθμολογίας, που είχαν οι φίλοι καθενός μαθητή. Όπως έδειξε η στατιστική ανάλυση, οι μαθητές, που είχαν φίλους με υψηλότερη μέση βαθμολογία, έτειναν οι ίδιοι να παίρνουν υψηλότερους βαθμούς την επόμενη χρονιά. Αν, για παράδειγμα, ένας μαθητής ήταν Νο 100 στην κατάταξη των βαθμών του σχολείου του και ο μέσος όρος των βαθμών των φίλων του αντιστοιχούσε στη θέση Νο 50, τότε την επόμενη χρονιά ο μαθητής ανέβαινε στην κατάταξη κατά 10 έως 15 θέσεις (Νο 85 έως 90).
Από την άλλη, όσοι μαθητές ελπίζουν να τα πάνε καλύτερα στην τάξη, τείνουν να επιλέγουν καλύτερους μαθητές ως φίλους, επειδή τους θαυμάζουν. Τέλος, οι λίγοι μαθητές, που βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, συνήθως δε βλέπουν τους βαθμούς τους να χειροτερεύουν, παρόλο που εκ των πραγμάτων κάνουν παρέα με φίλους, οι οποίοι έχουν χειρότερους βαθμούς.
ΠΗΓΗ: ert.gr
Wednesday, March 20, 2013
Sunday, March 3, 2013
Παράταση στις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων ECCE και ECPE May 2013
Παράταση στις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων ECCE και ECPE May 2013. Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι Παρασκευή 8 Μαρτίου.
Subscribe to:
Posts (Atom)

-
Έρευνες έχουν δείξει ότι η διάθεση για ανάγνωση μειώνεται σταδιακά καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν και αυτό συνήθως οφείλετε σε έλλειψη ε...
-
By Michael McWatters on April 30, 2016 in TED-Ed Lessons At the start of Autism Acceptance Month, author Steve Silberman spoke to the...