Thursday, September 19, 2013

Hμερομηνίες εξετάσεων Νοεμβρίου Δεκεμβρίου 2013


Οι ημερομηνίες αυτές αφορούν μόνο εξετάσεις οι οποίες διεξάγονται Μαΐο και Ιούνιο. Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε συνδέσμους προς άλλους φορείς με πολλές εξεταστικούς περιόδους ανά έτος.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις εξετάσεις (Cambridge , Michigan , PTE, KPG, EDi , ESB) , όπως τη δομή τους και διαθέσιμο υλικό για εξάσκηση (past papers), επιλέξτε "εξετάσεις" από το μενού της ιστοσελίδας.

Ημερομηνίες:

ExamLevelFeesRegistration DatesExam DatesWebsite
      
Cambridge**FCEfs €1609 Sept - 7 Oct30 NovBritish Council  
CAE €1759 Sept - 7 Oct30 Nov
CPE €1809 Sept - 7 Oct1 Dec
      
MichiganECCE€155 2 Sept - 2 Oct7 DecHAU  
ECPE€175 2 Sept - 2 Oct23 Nov
BCCE €80 2 Sept - 27 Sept19 Oct
ALCE€140   2 Sept - 27 Sept19 Oct
     
PTELevel 2 (B1)€ 110- 18 Oct14 DecPALSO 
Level 3 (B2)€ 150- 18 Oct14 Dec
Level 4 (C1)€ 170- 18 Oct14 Dec
Level 5 (C2)€ 180- 18 Oct14 Dec
     
KPGA (A1&A2)   KPG 
B (B1&B2) €80  11 Sept - 30 Sept23 & 24 Nov
C1 -C2 €100    11 Sept - 30 Sept  23 & 24 Nov
    
EDiB1 €100 2 Oct - 17 Oct7 DecEDi
B2 €145 2 Oct - 17 Oct8 Dec
C1 €162 2 Oct - 17 Oct7 Dec
C2 €170 2 Oct - 17 Oct7 Dec
      
ESBB1 €85 1 Oct - 24 Oct 22 DecEuropalso
B2 €145 1 Oct - 24 Oct  22 Dec
C1 €140 1 Oct - 24 Oct  22 Dec
C2 €1751 Oct - 24 Oct 22 Dec
      
UCLanC2€175 1 Oct - 24 Oct22 Dec Europalso
      
 www.english-gr.gr
 * Ενδέχεται να δοθούν παρατάσεις για τις ημερομηνίες εγγραφών. Φροντίστε να επιβεβαιώνεται τις πληροφορίες αυτές
** Τα εξέταστρα και οι ημερομηνίες εγγραφών ίσως διαφέρουν αν γίνει η εγγραφή μέσω άλλου φορέα


Saturday, September 14, 2013

Η επικοινωνια του σχολείου μας με τους γονείς


Η επικοινωνια του σχολείου μας με τους γονείς γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:
  • Το Τετράδιο Ενημέρωσης = όλοι οι μαθητές έχουν ένα τετράδιο που ονομάζεται 'Τετράδιο Ενημέρωσης', σε αυτό οι καθηγητές σημειώνουν θέματα σχετικά με τις απουσίες ή τις καθυστερήσεις των μαθητών, τις αργίες, τυχόν συμπληρωματικά μαθήματα, μικρής κλίμακας ενημερώσεις κυρίως για πρακτικά ζητήματα. Σε αυτό το τετράδιο μπορείτε επίσης να παρακολουθείται τις ενημερώσεις, διάφορες προσκλήσεις και άλλα. Κατά βάση είναι ένα τετράδιο-πύλη ενημέρωσης ανάμεσα στο σχολείο και εσάς. Μην ξεχνάτε να το επισκέπτεστε τακτικά και να τσεκάρετε μέσα από αυτό τα διάφορα θέματα. Μπορείτε επίσης σε αυτό το τετράδιο να 'επικοινωνείτε' με τον καθηγητή κρατώντας τις δικές σας σημειώσεις, παρατηρήσεις ή μηνύματα.
  • Επιστολές ενημέρωσης = το σχολείο κατά την διάρκεια του έτους αποστέλλει επιστολές ενημέρωσης για ενημερώσεις, πρωτοβουλίες του, εκδηλώσεις, ερωτηματολόγια κλ.. Στο 'Τετράδιο Ενημέρωσης' θα βρίσκετε πάντα μια σημείωση για την αποστολή αλληλογραφίας'. 
    • Ώρες λειτουργίας του Σχολείου = το σχολείο είναι ανοικτό σχεδόν όλη την ημέρα. Στις επαφές σας μαζί του θα πρέπει να έχετε υπ' όψιν σας τα εξής:
      • Ο διευθυντής Σπουδών είναι διαθέσιμος 1.30-3.00 καθημερινά
      • Οι καθηγήτριες είναι διαθέσιμες μετά από ραντεβού για να μην απασχολούνται κατά την διάρκεια των μαθημάτων (μπορείτε να κλείσετε τηλεφωνικά ραντεβού για το πρωί)



     

Monday, September 9, 2013

6 πράγματα που θα ήθελε από εσάς ο δάσκαλος του παιδιού σας


Από: Ελένη Καραγιάννη | 



6 πράγματα που θα ήθελε από εσάς ο δάσκαλος του παιδιού σας


1. Να μην κάνετε τις εργασίες του Αντισταθείτε στον πειρασμό να ολοκληρώσετε ή να διορθώσετε την ορθογραφία του μόλις το παιδί πέσει για ύπνο, προκειμένου να μη «γίνει ρεζίλι» την επόμενη μέρα στην τάξη. Οι εργασίες που δίνονται για το σπίτι έχουν στόχο να βοηθήσουν το παιδί να κατανοήσει καλύτερα όσα έμαθε μέσα στη μέρα και δεν χρειάζεται να είναι αλάνθαστες. Αν δυσκολεύεται να καταλάβει κάτι, βοηθήστε το, αλλά σε καμία περίπτωση μην αναλάβετε εσείς τις υποχρεώσεις του. Αν διαπιστώσετε ότι οι εργασίες τού φαίνονται συστηματικά πάρα πολύ δύσκολες, ενημερώστε το δάσκαλο ή τη δασκάλα του.

2. Να μην απαιτείτε να είναι πάντα «τέλειο» Τα παιδιά μαθαίνουν εξίσου από τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους. Δείξτε έμπρακτα στο παιδί σας ότι δεν σας απογοητεύει όταν κάνει λάθη και εκμεταλλευτείτε τέτοιες ευκαιρίες για να του διδάξετε τι μπορεί να μάθει μέσα από κάθε λάθος και ότι πρέπει να προσπαθεί περισσότερο για να το διορθώσει. Ένα παιδί το οποίο δέχεται συνεχώς αρνητική κριτική για τα λάθη του, παραιτείται από τη διαδικασία της μάθησης και αποκτά χαμηλή αυτοεκτίμηση. Επίσης, δεν είναι ποτέ ευχαριστημένο με τον εαυτό του και αγχώνεται πολύ εύκολα με καθετί που σχετίζεται με τη μάθηση.

3. Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες
Όσο έξυπνο, ετοιμόλογο και ταλαντούχο κι αν σας φαίνεται το παιδί σας, πρέπει να παραδεχτείτε ότι οι πιθανότητες να μεγαλώνετε τον επόμενο Αϊνστάιν είναι μικρές. Μην εκνευρίζεστε εάν δυσκολεύεται στη γεωμετρία και μην αντιμετωπίζετε με καχυποψία τους εκπαιδευτικούς εάν σας πουν ότι το παιδί σας είναι ένας μέτριος μαθητής. Είναι ωραίο να περιμένει κανείς το καλύτερο από το παιδί του, αλλά είναι ακόμα σπουδαιότερο να είναι ρεαλιστής και να μη συγκρίνει το παιδί του με άλλα. Κάθε παιδί έχει τα δικά του ταλέντα και αυτά πρέπει να αναπτύξει, πάντα με γνώμονα την αγάπη και την ενθάρρυνση και όχι την καταπίεση και τον εξαναγκασμό.

4. Να κλείσετε την τηλεόραση Δεν είναι ότι κάνει κακό στο παιδί, απλά ο χρόνος που περνάει μπροστά στην οθόνη είναι χαμένος χρόνος. Περιορίστε τον στις δύο το πολύ ώρες την ημέρα και εκμεταλλευτείτε τις υπόλοιπες για να παίξετε, να διαβάσετε βιβλία, να κάνετε βόλτες μαζί με το παιδί. Προσέξτε ιδιαίτερα τι βλέπει στην τηλεόραση το βράδυ, γιατί έχει παρατηρηθεί ότι οι έντονες ή βίαιες σκηνές μπορούν να διαταράξουν τον ύπνο του και ένας μαθητής που δεν έχει κοιμηθεί καλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα αποδώσει καλά την επόμενη μέρα στην τάξη.

5. Να μην στερείτε τον ελεύθερο χρόνο του
Σίγουρα θέλετε το καλύτερο για το παιδί σας, όμως με το να το γράψετε ταυτόχρονα σε δύο ξένες γλώσσες, κολυμβητήριο, πιάνο και ζωγραφική δεν θα του προσφέρετε περισσότερα εφόδια για τη ζωή. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να έχετε ένα παιδί που τρέχει από τη μία δραστηριότητα στην άλλη μετά το σχολείο, με αποτέλεσμα στο τέλος της μέρας να είναι κουρασμένο, εκνευρισμένο και αγχωμένο. Να θυμάστε ότι τα πρώτα χρόνια του σχολείου ο ελεύθερος χρόνος και το δημιουργικό παιχνίδι είναι πιο πολύτιμα από οποιαδήποτε έξτρα γνώση.

6. Να έχετε εμπιστοσύνη στους δασκάλους του
Σίγουρα, δεν θα εκτιμούσατε ιδιαίτερα ένα δάσκαλο που στην καθιερωμένη συνάντησή σας, για να συζητήσετε την πρόοδο του παιδιού σας, έπαιρνε την πρωτοβουλία να σας κάνει υποδείξεις για το πώς να «κάνετε τη δουλειά σας». Το ίδιο ακριβώς ισχύει και αντίστροφα. Κανένας δάσκαλος δεν περιμένει από εμάς να μάθει πώς να κάνει τη δική του δουλειά. Ευτυχώς, έχουν όλοι λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση, πολλοί έχουν ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία και οι περισσότεροι αγαπούν τόσο τη δουλειά τους ώστε να μπορούν να την κάνουν με συνέπεια, ευαισθησία και εξαιρετικά αποτελέσματα.

Με τη συνεργασία της Μαρίας Σκαπέρα (M. Ed. ψυχοπαιδαγωγός – εκπαιδευτική σύμβουλος).

Wednesday, September 4, 2013

Μικρές Συμβουλές για να ξεκινήσει όμορφα η νέα σχολική χρονιά


Οι πόρτες του σχολείου ανοίγουν στο προγραμματισμένο ραντεβού του Σεπτέμβρη. Γονείς και παιδιά ανησυχούν για την έναρξη του σχολείου και την ένταξη στο σχολικό περιβάλλον καθώς και για την μαθησιακή διαδικασία. Υπάρχουν, λοιπόν, τρόποι με τους οποίους θα μπορούσαν οι γονείς να μειώσουν  το άγχος των πρώτων ημερών;
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • Επισκεφθείτε μαζί με το παιδί σας το σχολείο. Τα παιδιά αισθάνονται ασφάλεια όταν γνωρίσουν το χώρο και τους ανθρώπους που το απαρτίζουν.
  •  Αν υπάρχει κάποιος γνωστός συμμαθητής  φροντίστε να έρθει σε επαφή με το παιδί σας.
  • Μιλήστε στο παιδί σας για το σχολείο, τις δραστηριότητες μέσα σε αυτό, για τους δασκάλους και αναφέρετε κάποια παραδείγματα από τα δικά σας σχολικά χρόνια.
  • Δημιουργήστε θετικές σκέψεις και ρεαλιστικές προσδοκίες για το σχολείο.
  • Γράψτε μια λίστα με τα σχολικά εφόδια και κάντε μαζί με το παιδί σας τις απαραίτητες αγορές για τα σχολικά είδη.
  • Συζητήστε  για τη χρήση των αντικειμένων και την υπευθυνότητα που πρέπει να επιδείξει για να μη χαθούν ή καταστραφούν. 
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΡΙΟΥ
  • Την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη τα παιδιά μπορούν σιγά σιγά να προσαρμόζονται στο πρωινό ξύπνημα. Καλό θα ήταν, να μην συνδέσουν την αυτόματη αλλαγή του ωραρίου με την έναρξη του σχολείου, αλλά με την αλλαγή των εποχών και της διάρκειας της μέρας.
  • Προετοιμάστε το παιδί σας να τρώει μόνο του και συναποφασίστε υγιεινές τροφές που θα παίρνει για κολατσιό. Επιλέγοντας το ίδιο, μειώνεται ο κίνδυνος του να αρνείται να τρώει στο σχολείο.
  • Ιδιαίτερα αποδοτικό  θα ήταν να υποδυθείτε «Μια μέρα στο σχολείο» ακολουθώνταςόλη την διαδικασία με δραστηριότητες, διάλειμμα για φαγητό, παιχνίδια, τραγούδια και προετοιμασία για την επιστροφή στο σπίτι (φοράω μπουφάν, ετοιμάζω την τσάντα μου). Το παιδί έτσι κατανοεί όλη τη σχολική διαδικασία και την οικειοποιείται χωρίς άγχος και ανησυχία.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • Οι γονείς θα πρέπει να είναι ήρεμοι και διαθέσιμοι.
  • Αν το παιδί επιστρέφει με σχολικό να το διαβεβαιώσουν ότι το μεσημέρι θα το παραλάβει ένας από τους δύο γονείς και αυτό είναι καλό να τηρηθεί για τις πρώτες μέρες προκειμένου να συνηθίσει σε αυτή την τυπική διαδικασία . Αν ο γονέας παίρνει  το παιδί στο σχόλασμα, το πρωί να του υπενθυμίζει το μεσημεριανό τους ραντεβού.
  • Οι γονείς θα πρέπει να είναι ψύχραιμοι και να συνεργάζονται με τις παιδαγωγούς. Μόλις αποχαιρετήσουν το παιδί θα πρέπει να αποχωρούν αποφασιστικά.  Ο αποχωρισμός είναι απαραίτητος για την ανεξαρτητοποίηση του παιδιού.

Η ουσιαστική προετοιμασία του παιδιού από τους γονείς συνδέεται άμεσα με την ομαλή ένταξή του στο σχολικό περιβάλλον. Οι δυσκολίες που μπορεί να παρουσιαστούν κατά την προσαρμοστική περίοδο σχετίζονται με την αποδιοργάνωση της σταθερότητας στην καθημερινή ζωή. Συχνά εμφανίζονται περιστατικά με ένταση, ενούρηση, απροσδόκητη προσκόλληση στους γονείς, ανυπακοή, ταραγμένος ύπνος και άρνηση να πάνε πάλι στο σχολείο. Όλα αυτά επιλύονται με τη στήριξη των γονέων και την επίδειξη αποφασιστικότητας. Η προσαρμοστική περίοδος στο σχολικό περιβάλλον διαφέρει από παιδί σε παιδί, συνεπώς χρειάζεται υπομονή και συνεργασία με το σχολείο.

Το άρθρο έγραψε η 'Εφη Νικολοπούλου - Ψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός - 

Monday, September 2, 2013

AΠΛΑ βήματα για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.







1. Δώστε στα παιδιά σας την ευκαιρία να είναι σε περιβάλλον όπου ακούν την ξένη γλώσσα συχνά. Όσο πιο νωρίς, τόσο πιο καλά!
2. Συνεχίστε να μιλάτε τη μητρική σας γλώσσα στο σπίτι σας.
3. Δημιουργήστε ευκαιρίες για το παιδί σας να παίζει με παιδιά που μιλούν μια ξένη γλώσσα.
4. Φέρτε σε επαφή το παιδί σας με άλλα παιδιά ίδιας ηλικίας σε χώρο ειδικά διαμορφωμένο, όπου η μάθηση της ξένης γλώσσας παίρνει διαδραστικό χαρακτήρα: μουσική, χορός, ταινίες, κ.α.
5. Διαβάστε και αφηγηθείτε στο παιδί σας μια ιστορία στην ξένη γλώσσα.
6. Όσο πιο θετικοί είστε για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας και κουλτούρας, τόσο πιο θετικά και τα παιδιά σας θα αντιμετωπίζουν τη γλώσσα αυτή!

Πηγή: Cornell University

Wednesday, August 21, 2013

Έναρξη εγγραφών - Ωράριο λειτουργίας

Οι εγγραφές μας θα ξεκινήσουν



  • τη Δευτερα 27 Αυγούστου 2013


Το ωράριο λειτουργίας μας  θα είναι:

  • Δευτέρα έως και Σάββατο: 11.00-13.00 & 19.00-21.00




Επιτυχόντες 2012-2013


Thursday, August 1, 2013

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας - Εξεταστικά Κέντρα διαβαθμισμένης εξέτασης επιπέδου Γ (Γ1-Γ2)





Εισαγωγή της διαβαθμισμένης εξέτασης του επιπέδου Γ (Γ1-Γ2) του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική. 

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η πιλοτική εξέταση του διαβαθμισμένου επιπέδου Γ (Γ1-Γ2) για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική για το Νοέμβριο του 2013.

Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί στις παρακάτω πόλεις ως εξής: 
ΑΓΓΛΙΚΗ: Αθήνα – Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Ηράκλειο.
ΓΑΛΛΙΚΗ: Αθήνα – Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Ηράκλειο.
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ: Αθήνα – Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο.
ΙΤΑΛΙΚΗ: Αθήνα – Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Ηράκλειο.
ΙΣΠΑΝΙΚΗ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Επίσης, εισάγεται στην ίδια εξεταστική περίοδο η εξέταση του επιπέδου Γ1 στην ΤΟΥΡΚΙΚΗ γλώσσα, στις πόλεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ρόδο.

Για την ενημέρωση των υποψηφίων αναρτώνται επίσης, οι συνοπτικές προδιαγραφές της διαβαθμισμένης εξέτασης του επιπέδου Γ (Γ1-Γ2), καθώς και δείγματα εξέτασης του επιπέδου αυτού όλων των ενοτήτων στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική και Τουρκική.